Kuruluştan konuya ilişkin yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:
Bildiğiniz gibi COVID-19 süreci, özellikle fiziksel mağazalar aracılığıyla perakende satış yapan binlerce işletmenin yol haritasını değiştirdi. Dijital reklama ve e-ticaret alt yapılarına yapılan yatırımlar arttı. Bu süreci yakından takip eden ve sektörde onlarca global iş ortağı olan Entegre Dijital Pazarlama Platformu Setrow, "Covid-19'un Sektörel Bazlı Online Alışverişe Etkisi"ni ölçen bir araştırma yaptı ve bu araştırma sonucunu Infografik ile destekleyerek analizlerini paylaştı. Coronavirus sürecinde dijital pazarlama faaliyetlerinin halen gördüğü ilgi ve dönüşüm oranı itibariyle kullanımı en yüksek araç olan e-mail marketing ile kullanıcının içerikteki linklere tıklama oranlarındaki ve dönüşüm oranlarındaki artış ivmesi analiz edildi.
Yapılan araştırma, coronavirus döneminde dijital tüketicilerin satınalma alışkanlıklarını değiştirdiğini ortaya koyuyor. Özellikle perakende sektöründeki başta gıda olmak üzere sağlık, spor ve elektronik odaklı şirketlerin bu dönemde e-mail marketing yapma oranının ciddi şekilde arttığını gösteriyor. Kullanıcıların içerikteki linklere tıklanma oranları ve dönüşüm oranlarının da artış gösterdiği araştırma, birçok e-ticaret sitesindeki satışlarda büyük bir hareketliliğin olduğunu ortaya koyuyor.
Dijital dönüşüme "zorunlu" katkı sağladığımız bu süreçte, araştırmayla ilgili detayları sizinle paylaşıyorum.
Araştırma bültenimizi değerlendirme şansınız olursa, daha detaylı ve farklı perspektiflerle ele alabileceğimiz farklı araştırma konularıyla ilgili veri madenciliği yapmamız için bizi teşvik etmiş ve desteklemiş olacağınızı özellikle belirtmek isteriz.