SEKTÖREL HABERLER

ÖNEMLİ GELİŞMELER

» Emisyon hacmi 24.04.2024 itibariyle 504.51 milyar TL » Türkiye ekonomi gündemi - 25 Nisan » Bilyoner Rakipbul Ligi’nin heyecanı Bilyoner iş birliği ile devam ediyor- Basın açıklaması » Dünyada ilk kez farklı önermeler çerçevesinde Türetim Ekonomisi tartışılacak- Basın açıklaması » Pirelli, TIRE COLOGNE 2024 fuarında otomobil ve motosikletlere yönelik yeni ürünlerini ve teknolojilerini sergileyecek- Basın açıklaması » IBAKTECH Fuarı, 14. kez bir araya getirmek üzere kapılarını açtı- Basın açıklaması » Binance TR CEO'su Dönmez: 2024 yılında gelmesi beklenen mevzuatlara tam uyumu hedefliyoruz - Basın açıklaması » LG’nin 2024 serisi LG OLED evo modelleri Türkiye’de ön satışa çıkıyor- Basın açıklaması » Europcar Mobility Group tarafından Berlin'de düzenlenen global konferansta, Türkiye ofisi ‘Europcar Pazarlama ve Marka Bilinirliği’ ödülüne layık görüldü- Basın açıklaması » Koçtaş ve Fiat, ustalara yönelik cazip bir iş birliğini hayata geçirdi- Basın açıklaması » Bosch, Hannover Messe 2024'te otomasyon, dijitalleşme ve hidrojen alanlarında teknoloji ve çözümler sunacak- Basın açıklaması » PUMA, yenilenen Palermo modeli ile “dolce vita” tarzı bir hayatın “parola”sını veriyor- Basın açıklaması » Başkent Optik Fuarı'na katılan Arıkan Group, farklı bögelerde güçlü iş ortağı ilişkilerini geliştirmeye devam ediyor- Basın açıklaması » Abu Dhabi'de düzenlenen LG etkinliğinde yılın en önemli ürünleri sergileniyor- Basın açıklaması » Galataport İstanbul, BlueMissionMed CSA tarafından ödüle layık görüldü- Basın açıklaması » DESA, şıklıktan rahatlığa, spordan klasiğe herkese uygun ürün alternatifleri sunuyor- Basın açıklaması » UNDP Türkiye, herkesi iklim konusunda eyleme geçmek için söz vermeye davet ediyor- Basın açıklaması » Skechers, Make-A-Wish Türkiye ile 300 Dilek Çocuğu’nun hayalindeki ayakkabıya kavuşması için “Bi’Çift Hayalimiz Var” dedi- Basın açıklaması » HPE Aruba Networking, kurumsal güvenlik, yapay zeka ve IoT’yi geliştirmeye yönelik yeni yüksek kapasiteli Wi-Fi 7 erişim noktalarını tanıttı- Basın açıklaması » ‘Meet4Composite’ fuarı, tüm sektörü bir araya getirmeyi hedefliyor- Basın açıklaması

Kurslab, Yeni Adreslenebilir TV Reklam Teknolojisini Kullandı, Az Maliyetle Prime-time'da Hedef Kitlesine Ulaştı- Basın Açıklaması

Kuruluştan konuya ilişkin yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:

Tüm dünyada dengeleri sarsan Corona salgını nedeniyle, neredeyse tüm iş yapış şekilleri ve süreçler yeniden tanımlanmaya başlandı. Eğitim sektörü bu salgından önemli şekilde etkilendi, virüsün kontrol altına alınabilmesi için eğitimlerin tamamı iptal edildi, ertelendi veya online eğitimlere dönüştürüldü.
Çok hızlı yaşanan bu süreçlerde, her ne kadar bütün eğitim kurumları uzaktan eğitim sisteminde önemli adımlar attıklarını duyursalar da, Corona salgınının ilk ortaya çıkış tarihi, yayılma hızı, okullara ara verilme süresi ile uzaktan eğitim platformunun geliştirilebilmesi süresi arasında ciddi bir fark var. Ayrıca bu alanda uzman geliştirici firma sayısının azlığı gibi durumları da değerlendirdiğimizde, hızla iyileştirilmesi gereken çok büyük bir alan olduğunu görüyoruz. Yaşadığımız dönemde, hem sistemin hızla geliştirilebilmesi hem de hedef kitlelere doğru ve en önemlisi de az maliyetlerle ulaşabilmenin önemi büyük.
Tam bu noktada Adreslenebilir(Programatic) TV reklamları teknolojisi, evrilen iletişim sektöründe en doğru araç oluyor. Adreslenebilir TV'nin ciddi bir erişim mecrası olduğu ve yüksek kitlelere uygun maliyetlerle erişim için büyük bir fırsat sunduğu artık bir gerçek.
ODTÜ Teknokent ve Silikon Vadisi'ndeki ofisleriyle bilişimin gücünden beslenen bir online eğitim platformu olan Kurslab, yaşanan bu salgın döneminde online eğitim olanaklarının geliştirilmesi ve iyileştirilmesi için yatırımlarını çok önceden yapmışlardır. Aktif kullanıcı kitlesi ve uzman eğitmenleriyle online eğitimin, online özel dersin önemini gören Kurslab, doğru ve daha geniş kitlelere seslenebilmek yenilikçi bir iletişim planı yaptı.
Ve İletişim planlarının merkezine de kuşak dışı, dinamik hedefli, etkileşimli, maliyet avantajlı Adreslenebilir(Programatic) TV reklamlarını koydu.
Kurslab, zaman ve mekan sınırlaması olmaksızın teknoloji desteğiyle verdiği online/uzaktan eğitimlerini doğru hedef kitlelere duyurabilmek için ATV, SHOW TV, TV8 ve FOX ana kanal kullanımları ile birlikte, Habertürk haber kanalını da kullanarak 3 milyon impressionluk bir yayın gerçekleştirdi.Ve toplam 700.000 tekil haneye ulaşmış oldu. Yüksek tıklanma oranları ve site trafiğinin artması dışında bu reklamlar sonrasında,çok sayıda yeni müşteri kazandı. Ve Kurslab gerçekleştirdiği bu iletişimi "Evinde, güvende canlı özel ders" sloganı ve ücretsiz deneme dersi ile destekledi
Adreslenebilir TV sektörünün önemli oyuncularında Tvekstra Genel Müdürü Merve Eraslanoğlu 'Kurslab ile gerçekleştirdiğimiz işbirliği çerçevesinde ihtiyaç duydukları iletişimlerini şehir bazlı hedefleme, frekans yönetimi ve interaktif görsel yönetimi özelliklerimiz ile yaptık ve gözle görülür bir seviyede çok tatmin edici sonuçlar elde ettik' dedi.
Adreslenebilir TV'nin ciddi bir erişim mecrası olduğu ve yüksek kitlelere uygun maliyetle erişim için büyük bir fırsat sağladığının altını çizen Eraslanoğlu 'Kurslab'in bu yenilikçi yaklaşımı, diğer tüm eğitim kurumlarına ve hatta farklı sektörlere de örnek olacaktır. Reklamcılık dünyası artık yeni bir modele evriliyor. Bu süreçte Akıllı Televizyonların önemi çok büyük. Adreslenebilir TV reklamcılığı da çok hızla yayılacak ve büyüyecek. Özellikle Start up dünyasının markaları için ciddi bir alternatif mecra' dedi.

SİZ DE HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ ?

Gelişmelerden ve hizmetlerimizden haberdar olmak için kayıt olun.

© Tüm Hakları Saklıdır.
Yaman Döviz A.Ş.