SEKTÖREL HABERLER

ÖNEMLİ GELİŞMELER

» Ons Altın Analizi (Ahlatcı Yatırım) » Finberg’in liderliğinde yatırım turunu tamamlayan Tırport, yaklaşık 2 milyon dolar yatırım aldı » Yunanistan'da özel sektörün banka mevduatı Şubat sonunda 188.61 milyar euro (Ocak: 189.68 milyar euro) » Brezilya Merkez Bankası 2024 cari işlemler açığı tahminini 35 milyar dolardan 48 milyar dolara yükseltti » CW Enerji'nin Alüminyum Ekstrüzyon Profil Üretimi, Elektrostatik Toz Boyahane Tesisi ve Eloksal Kaplama Tesisi Projes ile İlgili ÇED Süreci Başladı » TCMB Para Politikası Kurulu, enflasyon görünümündeki bozulmayı dikkate alarak geçen hafta politika faizinin artırılmasına karar verdiğini bildirdi » Bankacılık sektörü ticari ve diğer kredileri 9 trilyon 776.88 milyar TL (Önceki hafta: 9 trilyon 757.79 milyar, Yılbaşı: 8 trilyon 961.58 milyar TL)-BDDK » Bankacılık sektörü bireysel kredi kartları 1 trilyon 322.22 milyar TL (Önceki hafta: 1 trilyon 309.72 Yılbaşı: 1 trilyon 154.92 milyar TL)-BDDK » Bankacılık sektörü tüketici kredileri 1 trilyon 611.80 milyar TL (Önceki hafta: 1 trilyon 594.24 milyar Yılbaşı: 1 trilyon 513.75 milyar TL)-BDDK » Saat başı belirlenen TCMB döviz kurları ve altın fiyatları - 29 Mart » Bankacılık sektörü tüketici kredileri ve bireysel kredi kartları 2 trilyon 934.03 milyar TL (Önceki hafta: 2 trilyon 903.96 milyar Yılbaşı: 2 trilyon 668.67 milyar TL)-BDDK » Enflasyon ve enflasyonun ana eğilimine ilişkin göstergeler yakından takip edilecek ve Kurul, fiyat istikrarı temel amacı doğrultusunda elindeki tüm araçları kararlılıkla kullanacaktır- TCMB/PPK » Bankacılık sektörü toplam kredileri, 22 Mart itibarıyla 12 trilyon 710.92 milyar TL (Önceki hafta: 12 trilyon 661.75 milyar, Yılbaşı: 11 trilyon 630.25 milyar TL)-BDDK » Likidite gelişmeleri yakından takip edilerek, gerektiğinde sterilizasyon araçlarının etkin şekilde kullanılması sürdürülecektir- TCMB/PPK » Bankacılık sistemindeki kur korumalı TL mevduat ve katılma hesapları 2 trilyon 288.33 milyar TL (Önceki hafta: 2 trilyon 295.57 milyar, Yılbaşı: 2 trilyon 626.35 milyar TL)-BDDK » Yurt Dışı Piyasalar Avrupa Analist Hedefleri (Yatırım Finansman Menkul Değerler) » Kredi büyümesi ve mevduat faizinde öngörülenin dışında gelişmeler olması durumunda parasal aktarım mekanizması desteklenmeye devam edilecektir- TCMB/PPK » Bankacılık sektörü yabancı para net genel pozisyonu 103.5 milyar TL (Önceki hafta: 109.32 milyar, Yılbaşı: 105.55 milyar TL) -BDDK » Bankacılık sistemi mevduatı 15 trilyon 507.17 milyar TL (Önceki hafta: 15 trilyon 541.57 milyar, Yılbaşı: 14 trilyon 843.08 milyar TL)-BDDK » Kurul, makroihtiyati politikaları piyasa mekanizmasının işlevselliğini ve makro finansal istikrarı koruyacak nitelikte uygulamayı sürdürmektedir- TCMB/PPK

OPPO, Orta ve Doğu Avrupa'da rekor büyüme elde etti - Basın Açıklaması

Kuruluştan yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:

Dünyanın önde gelen lider akıllı ürün markası OPPO, Orta ve Doğu Avrupa'da (CEE) başarılı büyümesini 'glokal' marka stratejisine borçlu olduğunu açıkladı. Bu strateji, insanların yaşamına güç katan ürünler ve inovasyonlar geliştirmek için küresel kaynakları yerel yeteneklerle birleştiriyor.
 
Canalys'e[1] göre OPPO, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla %130'dan fazla büyüme elde eden Romanya, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla %60'tan fazla büyüme elde eden Türkiye ve bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla %44'ten fazla büyüme elde eden Polonya gibi büyük pazarlar da dahil olmak üzere 2021'in üçüncü çeyreğinde, bölge genelinde pazar lideri bir büyüme yakaladı. Bu büyüme, OPPO teknolojilerinin bölge genelinde artan popülaritesini vurguladı ve toplamda yüzde 45'lik bir yıllık büyüme oranıyla OPPO'nun Avrupa'nın dördüncü en büyük akıllı telefon üreticisi konumunu güçlendirdi.
 
Bugün CEE bölgesinde 400 milyondan fazla nüfusa sahip 11 ülkede[2] faaliyet gösteren OPPO, son mali çeyrekte bazı kilit pazarlarda önemli başarılara imza attı. OPPO ilk kez Polonya, Türkiye ve Ukrayna'da ilk üç akıllı telefon üreticisi arasında yer aldı. Faaliyetlerine henüz yaz aylarında başladığı Macaristan ve Slovakya'da, OPPO'nun satışları sırasıyla yüzde 232 ve yüzde 224 oranlarında arttı ve OPPO şimdiden bu ülkelerde ilk dört marka arasında yer aldı. Kazakistan'da ise OPPO'nun Reno Serisindeki (Reno5 ve Reno6) en yeni modeller, kendi fiyat segmentlerinde yüzde 31 pazar payı elde etti. Rusya gibi daha olgun pazarlarda, online satışları 2021'in başından bu yana yüzde 600 artış gösteren OPPO, yerel pazarlarda bir rekor kırarak Romanya'daki ilk yılında yüzde 14 pazar payı elde etti ve Reno6 Serisi satışları yüzde 400 arttı.
 
OPPO'nun marka araştırması, Orta ve Doğu Avrupa'daki müşterilerin güvenilir olmaya, inovasyona ve kolay kullanım sunmaya odaklanan teknoloji şirketlerini nasıl değerlendirdiğine ışık tuttu. OPPO, bu üç alanın tümünde rakipsiz bir deneyim sunabilmek için bölgede önemli yatırımlar yaptı. OPPO'nun bu bölgedeki yatırımları arasında, tüm OPPO ürünlerinin güvenilirliğini ve dayanıklılığını artırmak için Romanya'daki ilk Avrupa Test Merkezinin geliştirilmesi; OPPO'nun en yeni akıllı telefon inovasyonlarını hayata geçirmek için Türkiye'de son teknolojiye sahip yeni bir Üretim Merkezinin açılması; yereldeki tüketici ihtiyaçlarını daha iyi anlayarak iyi görünmek, iyi hissetmek ve iyi çalışmak adına her zaman güvenilebilecek sezgisel ve ergonomik ürünler geliştirmek; çeşitliliği benimseyen yetenekli bir yerel işgücü yaratmak yer alıyor.
 
OPPO Orta ve Doğu Avrupa Başkanı Johnny Zhang konuyla ilgili şunları söyledi: "OPPO genç bir marka ve en yeni inovasyonları geliştirmek DNA'mızda yer alıyor. Orta ve Doğu Avrupa'da büyümeye ve genişlemeye devam ederken, ürünlerimizi sade ve kullanımı kolay hale getirmeye odaklanıyoruz. Bir yandan yaratıcılık ve kişisellik üzerinde tam kontrol sunarken tüketicilerin en çok önem verdikleriyle bağlantıda kalmalarını sağlıyoruz. Bölgelerdeki kullanıcılar yaklaşımımızdaki gerçek değeri görüyor ve bu da OPPO'nun pazarlardaki başarısının devam etmesini sağlıyor."
 
Orta ve Doğu Avrupa'daki yeni başarısını pekiştirmek adına OPPO, bu yıl 14 ve 15 Aralık'ta gerçekleşecek olan INNO DAY etkinliğinde en yeni donanımlarını ve inovasyonlarını tanıtacak. Canlı etkinlik tüketicilere açık olarak gerçekleşecek ve OPPO'nun çığır açan en yeni ürünlerinin global tanıtımlarını da içerecek

SİZ DE HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ ?

Gelişmelerden ve hizmetlerimizden haberdar olmak için kayıt olun.

© Tüm Hakları Saklıdır.
Yaman Döviz A.Ş.