SEKTÖREL HABERLER

ÖNEMLİ GELİŞMELER

» Türkiye ekonomi gündemi - 22 Nisan » Beymen Group Teknoloji ve Dijital Dönüşüm Genel Müdür Yardımcılığı görevine Arto Mıgırdiçyan atandı » "1000 Çiftçi 1000 Bereket" programı, Edison Ödülleri'nin sosyal ve kültürel etki kategorisinde altın ödüle layık görüldü- Basın açıklaması » Bitget'in Mart 2024 koruma fonu değerlemesi 612 milyonu aştı- Basın açıklaması » CI Bloom’un üçüncü edisyonu, LG OLED partnerliğinde başlıyor- Basın açıklaması » Görme engelli kullanıcılar için erişilebilir olan Teknosa,Eyebrand ödülünü aldı- Basın açıklaması » Opel Corsa Elektrik, Hollanda’da “2024 Yılının Elektrikli Aracı” seçildi- Basın açıklaması » AKM Çocuk Sanat Festivali Türk Telekom'un destekleriyle başlıyor - Basın Açıklaması » Progress Group’un temsilciliğini alan TR International, 46. Yapı Fuarı Turkeybuild İstanbul’da yerini aldı- Basın açıklaması » JAECOO, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı'nda iki yeni hibrit modelini birden tanıtacak- Basın açıklaması » Yapı Kredi, 3 farklı organizasyondan toplam 11 ödülle döndü- Basın açıklaması » İzocam, yalıtım sektörünü buluşturan ödül töreninde 3 ayrı prestijli ödülü evine taşıdı- Basın açıklaması » Türkçimento 67'nci kuruluş yılını kutluyor - Basın Açıklaması » Mimsan, Isıtma Sektörünün İhracat Liderleri Arasında Yerini Aldı - Basın Açıklaması » Uluslararası Stevie Awards'tan Siemens Ev Aletleri Türkiye'ye iki büyük ödül birden - Basın Açıklaması » Komatsu, 29. Marble İzmir Uluslararası Doğaltaş ve Teknolojileri Fuarı’nda, en yeni modellerinden dördünü sergiledi- Basın açıklaması » Dünya’nın farklı ülkelerinden lezzetler, Chamber Corner iş birliğinde CarrefourSA’da buluştu- Basın açıklaması » Vodafone Red, müşterilerine dolu dolu ayrıcalıklar sunmaya devam ediyor - Basın Açıklaması » Yandex, Türk işletmelerine yönelik haritalama çözümlerini tanıttı - Basın açıklaması » TÜBİSAD'ın yüksek teknoloji dünyasının nabzını tuttuğu YouTube serisi TÜBİSAD Plus'ın yeni bölümü yayınlandı- Basın açıklaması

GROHE Eurosmart, zamanın ötesine geçen tasarımı, yaşlıların veya kısıtlı motor becerilere sahip kişilerin özel ihtiyaçlarını büyük bir incelikle karşılıyor- Basın Açıklaması

Kuruluştan yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:

Toplumumuzun bir değişimden geçtiğine hiç şüphe yok. Sadece nüfusumuz sürekli artmakla kalmıyor, bizler de gitgide yaşlanıyoruz. Bugün itibariyle, her iki AB vatandaşından biri 40 yaşın üzerinde. [1] Demografik değişim toplumumuzun tamamına meydan okuyor ve bizi yeniden düşünmeye zorluyor; artık, daha önceki yaşlanma önleyici kafa yapısından uzaklaşarak hayata daha yaşlanma yanlısı bir tavır ile yaklaşıyoruz. Yaşlanmak artık dinlenmek ve olduğun yerde durmak anlamına gelmiyor. ‘Gümüş yıllarını yaşayanlar” [2], yani 60 yaş üzerindekiler farklı şekilde yaşlanıyorlar -bu kesim zinde kalmak ve kendini güvende ve mutlu hissettiği yerde, yani evinde hayatını aktif şekilde biçimlendirmek istiyor. [3] GROHE de en çok satan ürünlerinden GROHE Eurosmart’ı yeniden tasarlarken, geleceğe hazır, yenilikçi bir ev yaratmak için bu içgörüleri dikkate aldı.
 
Hayatın her aşamasında günlük banyo alışkanlıkları için destek ve konfor
Evimiz, kendimizi güvenli hissettiğimiz yer olarak kimliğimizin bir parçasını oluşturuyor; ileri yaşlarda evde kalabilmek, tüketiciler için sıhhat ile birlikte geliyor. Banyo ise, çok mahrem anlarımızın geçtiği mekan olarak bu açıdan temel bir öneme sahip. Evde kişisel hijyen ihtiyacını giderebilmek, özellikle yaşlı nesiller açısından büyük bir endişe kaynağı. Bu, bir bağımsızlık ve özgürlük hissi veriyor. Bunun kilit unsurlarından birini ise, doğru banyo ürünlerini düşünmeye erkenden başlamak, yarına bugünden hazır olmak oluşturuyor. Beklentilerin aksine, yaşlı dostu ürünlerin eski moda gözükmesi gerekmiyor. Bunun en iyi örneklerinden birini, yeniden lansmanı yapılan GROHE Eurosmart sunuyor. Serinin zamanın ötesine geçen tasarımı, yaşlıların veya kısıtlı motor becerilere sahip kişilerin özel ihtiyaçlarını büyük bir incelikle karşılıyor.
 
Farklı yaşam tarzları için farklı kumanda kolu varyantları
GROHE, Eurosmart portföyünün her zaman toplumun değişen gereksinimleri doğrultusunda büyümesini ve modern ihtiyaçlara uyum sağlamayı sürdürmesini sağlıyor. Bu, doğrudan insanların yaşamları ile ilişkili kumanda kolu varyantları ile gözler önüne seriliyor. Örneğin, Eurosmart Loop kumanda kolu, kavramayı kolaylaştıran merkezindeki açıklık sayesinde motor becerileri sınırlı yaşlılara önemli bir destek sağlıyor. Tam esneklik ve ekstra konfor sunan yeni spiralli çıkış uçlu varyant da günlük banyo alışkanlıklarında büyük bir yardım sağlıyor. Tüketiciler daha yüksek manevra alanının tadını çıkartıyorlar -günlük yıkanma rutinini desteklemek ve iyileştirmek için bire bir.
 
“Yarının müşterilerini düşündüğümüzde, ‘gümüş yıllarına’ yaklaşıyor olmaları büyük bir olasılık. Modern yaşlılar, resmen emeklilik yaşına yaklaşıyor ya da emeklilik yaşına gelmiş olsalar dahi zinde oluyor ve görme yetilerinin azalacağı veya motor becerilerinin daha eksileceği 10-20 yıl sonrasında dahi karşılarına çıkan günlük engellerde kendilerine destek verecek ürünler istiyorlar. Dolayısıyla, kendimize şu soruyu sormamız gerekiyor: Geleceğe hazır güzel ürünleri nasıl yaratabiliriz? Her nesil ile birlikte evrilen GROHE Eurosmart ürünümüz, değişen ihtiyaçlara anlamlı ürünler ile nasıl cevap verilebileceğinin harika bir örneğini sunuyor,” diyor LIXIL EMENA Lideri Jonas Brennwald.
 
Güvenlik bir rol oynadığında
Konfora ek olarak, yaşlanma söz konusu olduğunda güvenlik de özel bir rol oynuyor. Eurosmart SafeStop, maksimum su sıcaklığını önceden ayarlanabilir bir değer ile sınırlandırarak etkili termostatik koruma sağlıyor. Bu özellik, arzulanan su sıcaklığının sabit kalmasını sağlayarak soğuk su tedarikinin durması halinde sıcak suyu etkili şekilde kapatıyor. Çocuklar, yaşlılar veya duyusal veya motor becerilerinde kısıtlamalar yaşayanlar açısından bilhassa önemli bir özellik.
 
Modern tasarım, yüksek konfor düzeyi, kolay montaj ve arasından seçim yapılabilecek çok yönlü seçenekler, Eurosmart bataryaları geleceğe hazır banyoların gerçek kahramanı yapıyor.
  
+++ Yeni dijital deneyim merkezimiz GROHE X üzerindeki Wow Of The Week bölümünde Gelecekte Yaşam etrafında daha heyecan verici içgörüleri keşfedin. +++
 
Bizi, Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn ve YouTube üzerinde Sosyal Medyadan takip edin.
***
GROHE hakkında
Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak bataryalarında dünyanın önde gelen markası GROHE, dünyanın 150 ülkesinde, 2.600’ü Almanya’da olmak üzere toplam 7.000’i aşkın çalışana sahiptir. GROHE, 2014 yılından bu yana, Japonya‘nın önde gelen tesisat ve konut malzemeleri üreticisi LIXIL’in güçlü marka portföyünün bir parçasıdır. Her GROHE ürünü, “Pure Freude an Wasser” deneyimi sunabilmesi için, kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik marka değerleri temeline oturmuştur. GROHE Eurosmart veya GROHE termostatik batarya serilerinin yanı sıra GROHE Blue su sistemi gibi öne çıkan tanınmış ürünler, markanın derin uzmanlığına vurgu yapmaktadır. Müşteri ihtiyaçlarına odaklanan GROHE, bu şekilde anlamlı katma değer sunan ve Almanya’da entegre bir süreç halinde yürütülen güçlü ARGE ve tasarım çalışmaları sayesinde “Made in Germany” kalite damgasını taşıyan, akıllı, hayatı iyileştiren ve sürdürülebilir ürün çözümleri yaratmaktadır. GROHE, kurumsal sorumluluğunu son derece ciddiye almakta ve kaynak tasarrufu sağlayan bir değer zincirine odaklanmaktadır. Sıhhi tesisat ürünleri üreticisinin dünya çapındaki üretim faaliyetleri, Nisan 2020’den bu yana karbon nötrdür*. GROHE aynı zamanda kendisi için 2021 yılına kadar plastik içermeyen ürün ambalajları kullanma hedefini de belirlemiştir.
 
Sadece geride kalan on yıl içinde, GROHE’nin başarısı 490’ı aşkın tasarım ve inovasyon ödülünün yanı sıra birçok sürdürülebilirlik ödülü ile de tescil edilmiştir. GROHE, sektöründe Alman Federal Hükümeti KSS Ödülü’nü ve “Kaynaklar” ve “Tasarım” kategorilerinde 2021 Alman Sürdürülebilirlik Ödülü’nü kazanan ilk şirket olmuştur. GROHE, “50 Sürdürülebilirlik & İklim Lideri” sürdürülebilirlik ve iklim kampanyası kapsamında da sürdürülebilir dönüşüme yön vermektedir.
 
* CO2 telafi projelerini içermektedir. Daha fazla bilgi için: green.grohe.com
 
LIXIL hakkında
LIXIL (TSE Kodu 5938) gündelik hayatın gerçek sorunlarını çözerek her yerde, herkes için daha iyi evleri bir gerçek haline getiren öncü tesisat ve konut malzemeleri üretmektedir. Japon mirasımızdan aldığımız güçle, dünya lideri teknolojilere imza atıyor, hayata geçirdiğimiz inovasyonlar ile evleri dönüştüren yüksek kaliteli ürünler yapıyoruz. Ancak, bunu LIXIL farkı ile, anlamlı tasarım, girişimci ruhu, herkes için erişilebilirliği iyileştirme taahhüdü ve sorumlu ticari büyüme yoluyla yapıyoruz. Yaklaşımımız, aralarında INAX, GROHE, American Standard ve TOSTEM’in bulunduğu sektör lideri markalar ile hayat buluyor. 150’yi aşkın ülkede faaliyet gösteren yaklaşık 55.000 çalışma arkadaşımız, her gün gururla bir milyardan fazla insanın hayatına dokunan ürünler üretiyor. Daha fazla bilgi için: www.lixil.com

SİZ DE HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ ?

Gelişmelerden ve hizmetlerimizden haberdar olmak için kayıt olun.

© Tüm Hakları Saklıdır.
Yaman Döviz A.Ş.