SEKTÖREL HABERLER

ÖNEMLİ GELİŞMELER

» Türkiye ekonomi gündemi - 6 Mayıs » PaybyMe, e-ticaret’in fintek odaklı dönüşümünde yenilikçi çözümleriyle öne çıkıyor- Basın açıklaması » Samsung Electronics Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları Paris 2024 yaklaşırken olimpiyat kampanyasının startını verdi- Basın açıklaması » TÜBİSAD Plus'ın yeni bölümünün konusu: yönetilen bulut servisleri - Basın açıklaması » ESET, kullanıcıları seyahat dolandırıcılıklarına karşı uyararak alınması gereken önlemlere, dikkat edilmesi gereken konulara değindi- Basın açıklaması » Abdi İbrahim Sağlık Destek Ürünleri Genel Müdürü Demet Eryılmaz oldu- Basın açıklaması » DOMOTEX Middle East 2024 fuarı tamamlandı- Basın açıklaması » Vodafone Vakfı, Habitat Derneği işbirliğiyle dijital geleceğe hazır nesiller yetiştirmek için yeni bir proje başlattı- Basın açıklaması » Akbank, gençleri gönüllü çalışmalara teşvik eden projesi Şehrin İyi Hali için üniversite etkinliklerine başlıyor- Basın açıklaması » Sarar, mayıs ayına özel bir indirim kampanyası başlatıyor- Basın açıklaması » HUAWEI, tabletler için GoPaint adında kendi geliştirdiği yeni bir resim yapma uygulamasını piyasaya sürecek- Basın açıklaması » Hyundai SANTA FE Red Dot tasarım ödülünü kazandı - Basın Açıklaması » CNC girişimi Rownd ön talep topluyor - Basın Açıklaması » Elektriği konforla buluşturan Cıtroen modellerinde 0 faizli kredi fırsatı - Basın Açıklaması » Yeditepe Üniversitesi Dilek Ödülleri Sahiplerini Buldu - Basın Açıklaması » GE Aerospace, “GE Aerospace Vakfı”nı kuruyor- Basın açıklaması » Canon, yeni amiral ürünü ColorStream 8200 ve 8110 ile baskı makinesi portföyünü genişletiyor - Basın Açıklaması » Magdeburger Sigorta İstanbul Anadolu Bölgesi'nde İş Ortaklarıyla Bir Araya Geldi - Basın Açıklaması » Tüpraş İzmir Rafinerisinde, gayri faal olan ham petrol ünite bacasının yıkım işlerinde faaliyet gösteren tedarikçi şirket bünyesinde görev yapan bir çalışan hayatını kaybetti » HotelRunner, 2024 Agoda Bağlantı İş Ortağı Programı kapsamında Stratejik İş Ortağı ünvanını elde etti- Basın açıklaması

Avon, en çok tavsiye edilen 3 kişisel bakım ve kozmetik markasından biri oldu- Basın açıklaması

Kuruluştan yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:

Marketing Türkiye için Kuantum Araştırma Şirketi’nin 30 farklı sektörü kapsayan detaylı araştırmasının sonuçlarına göre, Türkiye’nin “Tavsiye Şampiyonu” markaları belli oldu. Avon, kişisel bakım ve kozmetik markaları arasında fark yaratarak, yüzde 85 sektör ortalamasıyla “Tavsiye Şampiyonu” olan 3 marka arasında yer aldı.
Dünyaiçin güzellik anlayışı ile faaliyetlerine devam eden Avon, Marketing Türkiye Dergisi için Kuantum Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen araştırmanın sonuçlarına göre Türkiye’nin en çok tavsiye edilen ilk 3 kişisel bakım ve kozmetik markasından biri oldu. Bu başarı Avon’a yüzde 85 sektör ortalaması ile Türkiye’nin “Tavsiye Şampiyonu” markası unvanını getirdi.
“Başarılarımıza yenilerini ekleyerek çalışmalarımıza devam edeceğiz”
Avon’un elde ettiği bu başarıdan oldukça memnun olduklarını ifade eden Avon Türkiye, Orta Doğu ve Afrika Bölge Başkanı Orkun Gül, konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Gün geçtikçe daha fazla tercih ve tavsiye ediliyoruz. Bu da daha başarılı olmak konusunda bizi son derece motive ediyor. Bu motivasyonla bugüne kadar birçok başarıya imza attık. Bundan sonraki süreçlerde de başarılarımıza yenilerini ekleyerek çalışmalarımıza devam edeceğiz.”
“Kozmetik sektöründe, hayvan hakları konusunda birçok ilki gerçekleştirdik”
Günümüzde tüketicilerin doğal kaynakların kullanımı ve hayvan hakları konusunda daha bilinçli ve duyarlı olması nedeniyle, farkındalığı çok daha yüksek tercihler yaptıklarını ifade eden Orkun Gül; “Avon, kozmetik sektöründe hayvan hakları konusunda birçok ilki gerçekleştirmiş bir marka. Faaliyet gösterdiğimiz tüm ülkelerde hayvanlar üzerinde yapılan testlere son veren ilk global kozmetik markası olarak, Türk tüketicisi tarafından da en çok tercih ve tavsiye edilen markalar arasında yer alıyor olmak, bizim açımızdan gurur verici. Ayrıca hayvan hakları konusunda 30 yıllık taahhüdün bir parçası olan Cruelty Free International ile ortaklığımız bulunuyor. Hayvan deneylerini kısıtlayan yasaların ötesine geçen gereklilikleri ile dünya çapında geçerli bir standart olarak öne çıkan Leaping Bunny Programı’ndan da onayımız mevcut. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonraki dönemde de aynı hassasiyeti ve duyarlılığı göstermeye devam edeceğiz.”
Hayvan hakları konusunda duyarlılık yüksek
Araştırmanın sonuçlarına göre sürdürülebilirlik iletişimi tavsiye edilen marka olma konusunda kritik bir önem arz ediyor. Markanın sahip olduğu değerler, hassasiyetleri ve duyarlılıkları kadar, bu eylemlerle ilgili tüketicileri bilgilendirmeleri de sürdürülebilirlik iletişiminin zorunluluklarından biri olarak karşımıza çıkıyor. Bilindiği gibi kozmetik sektörü, hayvanların bir denek olarak kullanılması ve üzerlerinde riskli testler yapılması konusunda hassasiyetin son derece yüksek olduğu sektörlerin başında geliyor. Bu sebeple tüketicilerin kozmetik tercihlerinde hayvanları bir test unsuru olarak kullanmayan markalar, oldukça öne çıkıyor. Buna ek olarak, plastik kullanım oranı düşük olan, atıkların geri dönüşümüne ve karbon salınımına önem veren firmaların daha çok tercih edildiği de araştırmanın öne çıkan diğer sonuçları arasında yer alıyor.
AVON Hakkında:
Avon'da kadınlar için daha iyi bir dünyanın herkes için daha iyi bir dünya olduğuna inanıyoruz. Gücünü kucaklayan, özgüvenini artıran ve potansiyellerini gerçekleştirmeleri için fırsatlar sunan kadınların güzellik markasıyız. Dünya çapında milyonlarca bağımsız satış Temsilcisi, ikonik Avon markalarını sosyal ağları aracılığıyla satıyor ve her satışın %20'den fazlası kadınlar için daha iyi bir gelecek yaratmaya yardımcı oluyor*.
Kadınların ilerlemesinden yanayız: Kadınların ihtiyaçlarını dinlemeye, kadınları ilgilendiren her konuda farkındalık yaratmaya ve olumlu değişime inanıyoruz. Avon ve Avon Vakfı aracılığıyla, toplumsal cinsiyete dayalı şiddet ve meme kanseriyle mücadeleye odaklanarak 1,1 milyar doların üzerinde bağışta bulunduk. Türkiye’de Doğrudan Satış Derneği’nin (DSD) kurucu üyelerinden biriyiz. YASED (Uluslararası Yatırımcılar Derneği) ve KTSD (Kozmetik ve Temizlik Ürünleri Sanayicileri Derneği)’nin yanı sıra ÇEVKO Vakfı üyesiyiz. Aynı zamanda Türkiye'de BlindLook'un Sesli Simülasyon (Audio Simulation) teknolojisini internet sitesine entegre eden ilk kozmetik markasıyız. Avon, Natura&Co Group'un bir parçasıdır.
*www.avonworldwide.com adresinden daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

SİZ DE HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ ?

Gelişmelerden ve hizmetlerimizden haberdar olmak için kayıt olun.

© Tüm Hakları Saklıdır.
Yaman Döviz A.Ş.