SEKTÖREL HABERLER

ÖNEMLİ GELİŞMELER

» Türkiye ekonomi gündemi - 17 Mayıs » Eksun Gıda, Glütensiz Yaşam ve Çölyak Zirvesi’nin bu yıl ikincisini gerçekleştirdi- Basın açıklaması » Gençler “Seninle İyi Gelecek” etkinliğinde sürdürülebilirlik ve girişimcilik için buluştu- Basın açıklaması » Alışan Lojistik, alımını yaptığı 150 adet Renault Trucks çekiciler ile filo yenileme ve büyütme projesini sürdürüyor - Basın Açıklaması » Binance, Fonlama Oranı Arbitraj Botu'nun lansmanını ve tüm uygun kullanıcılara Spot Copy Trading’in tamamen sunulmasını duyurdu- Basın açıklaması » Malatya’da Hyundai-TEV Anaokulu açıldı - Basın Açıklaması » Mavi, ecording işbirliğiyle ormanlaştırmaya destek oluyor, doğaya olan sevgisini müşterileriyle paylaşıyor - Basın Açıklaması » Visa dijital çağa yönelik sunduğu yeni ürünlerle ödeme kartlarını yeniden tanımlıyor - Basın Açıklaması » ENUYGUN, içinde bulunduğumuz dönemde araç kiralamanın mı yoksa satın almanın mı daha avantajlı olduğunu değerlendirdi- Basın açıklaması » Turkcell, 10-Engelliler Haftası'nda da engellilerin yanında olmayı sürdürüyor - Basın Açıklaması » Gıda Sektörü Worldfood İstanbul’da buluşuyor - Basın Açıklaması » Vodafone'dan Voleybol Milletler Ligi'ne Özel GB hediyesi - Basın Açıklaması » HONOR, Magic6 Pro ve Magic V2 için Android 15 Beta Programını Yayınladı - Basın Açıklaması » 12. Deri ve Kürk Modası Fuarı, kapılarını açtı- Basın açıklaması » PROMASİAD Başkanı Karatemiz: Kamuda tasarruf doğru bir adım, promosyon sektörünün olumsuz etkilenmemesi için desteklenmesini talep ediyoruz - Basın açıklaması » ECHO Awards'ta 'Yemek Sipariş Platformu Kategorisi'nin birincisi Yemeksepeti oldu - Basın Açıklaması » Samsung Electronics Galaxy kullanıcılarını Galaxy AI özelliklerinin fark yaratan dünyasıyla tanıştırmaya devam ediyor- Basın açıklaması » Veri Bilimi ve İstatistikte Yapay Zekâ Kongresi Ankara'da Yapılıyor- Basın açıklaması » Mastercard, turistlerin harcama verileri ile sektörün nabzını tutmaya devam ediyor - Basın Açıklaması » Pazarama, Anneler Günü Hediye Alışverişi Trendlerini Açıkladı - Basın Açıklaması

Lacoste bu yıl, büyük marka kampanyası "Play Big" ile yeni zirvelere ulaşıyor- Basın açıklaması

Kuruluştan yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:

2024'te Lacoste, cesur bir adımla moda sporunu yepyeni bir boyuta taşıyor: "Play Big" adlı bu etkileyici yeni kampanyasıyla sanatsal bir yaklaşım sergiliyor.

 

İkonik Timsah logosundan asla vazgeçmeyen Lacoste, gücünü ve ileriye dönük vizyonunu bir kez daha ortaya koyuyor. Zamana ayak uyduran cesareti, ruhu ve tarzıyla evrilen bir marka olduğunu kanıtlıyor.

 

Tıpkı Timsah'ın sürekli hareket halinde olması gibi, Lacoste da hayranlarını kendi oyunlarını yaratmaya teşvik ederek dünyayı onların oyun alanına dönüştürmeye devam ediyor. "Play Big", ikonik timsahın etkisini genişleten güçlü bir çağrı niteliği taşıyor. Kampanya, her elçinin içsel cesaretini ve markanın durdurulamaz ruhunu kutluyor.

 

İKONİK TİMSAH: BU SANATSAL KAMPANYANIN NABZI

 

“Play Big” kampanyası için Lacoste, markanın canlı bir temsili olan dev bir timsahı ön plana çıkarıyor: renkli, eğlenceli ve büyük; Lacoste'un becerisini ve zekasını mükemmel bir şekilde yansıtıyor.

 

Moda sporunun öncülerinden biri olarak Lacoste'un tenis sporuna atıfta bulunması, file, pamuklu polo ve triko gibi tekstil malzemelerini öne çıkararak belirleyici bir moda ve bilgi birikimi bağlantısı yaratmayı başarıyor. Bu nedenle, devasa timsah heykeli tamamen geleneksel tenis malzemelerinden yapılıyor.

 

 

LACOSTE'UN İKONİKLİĞİNİN KALBİ OLAN MARKA ELÇİLERİ

 

"Play Big", kalp atışını, kendi alanında ilham verici bir figür olan ve her biri Lacoste'un özü olan cesaret, sınırsız yaratıcılık ve güveni somutlaştıran altı ikonik elçinin benzersizliği ve gücünde buluyor. Bu kampanyanın işaretçisi olan ikonik timsah, her bir elçiyle benzersiz şekillerde etkileşime girerek onların bireysel tarzlarını, kişiliklerini ve itici güçlerini yansıtıyor.

En çok Grand Slam şampiyonluğu olan Sırp tenis efsanesi Novak Djokovic, bir timsahın çenelerini rahatça ayırarak güçlü bir şekilde duruyor. Kendisini sporda eşi benzeri görülmeyen zirvelere taşıyan sakinliği, gücü ve korkusuzluğu sergileyen Djokovic'in rahat tavrı, korttaki benzersiz hakimiyetini yansıtıyor.

 

Teniste devrim yaratan bir güç olan Venus Williams, timsah'ın açık çeneleri arasında eğlenceli bir pozda yakalanıyor. Onun sarsılmaz zarafeti ve mükemmelliğe olan bağlılığı, kendinden emin duruşuna yansıyarak, iki ikonik gücün hayattan daha büyük bir karşılaşmada bir araya gelmesinin gücünü simgeliyor. Venus, timsah'a karşı sahadaki rakiplerine gösterdiği karizmanın aynısını sergiliyor.

 

 

Lacoste'un yeni 'Play Big' kampanyası, çeşitlilik içinde birliği, markanın zamansız değerlerini ve kalbinde yer alan ikonik timsahı kutlamakla kalmıyor, aynı zamanda yenilikçilik ruhunu korurken zengin mirastan yararlanmanın gururunu da vurguluyor. Bu kampanya, kendini yeniden keşfetme arayışında olan Lacoste için, ikonik timsahının gücünü, moda köklerini ve özellikle tenis alanındaki haklı yerini pekiştirmek için benzersiz bir fırsat sunuyor.

 

 

 

Lacoste Hakkında

1933'te ilk polo gömleğinin yaratılmasından bu yana Lacoste, kadınlar, erkekler ve çocuklar için benzersiz ve özgün bir yaşam tarzı sayesinde dünyaya iyimserliği ve zarafeti yaymak için özgün spor geleneğine göre hareket etti.

Hem spor hem de moda dünyasında olan Lacoste, bizi özgürleştirir, hayatımızda hareket yaratır ve kendimizi ifade etme yeteneğimizi özgürleştirir. Her koleksiyonda ve her çizgide, Lacoste'un zamansız zarafeti, yaratıcılık ve klasik çizgilerin karışımıyla ölümsüzleşiyor. Başından beri, timsahın aurası, onu giyen her nesille daha keskin hale geldi ve tarzın çok ötesine geçen ayırt edici bir işaret haline geldi. Ülkeden ülkeye, bir nesilden diğerine ve bir arkadaştan diğerine geçen Lacoste parçaları, onları ikon statüsüne yükselten duygusal bir bağ kurdu. Evrensel ve zamansız Lacoste zarafeti, her insanın değerlerine ve farklılıklarına saygı duyduğu ve tanıdığı büyük bir topluluğu birleştirdi. Lacoste, erkek ve kadın çalışanlarını standart taşıyıcıları olarak kabul eder ve bir kuruluşta tatmin bulmanın en iyi yolunun kendini cesurca ifade etmekten geçtiğine inanır. Misyonu basittir: her insanın tam potansiyeline ulaşması için koşulları yaratmak. Lacoste, 98 ülkede bulunan ve 1100 mağazadan oluşan bir ağ aracılığıyla dağıtılan uluslararası bir MF Brands Group markasıdır.

 

Daha fazla bilgi için: https://corporate.lacoste.com/

 

Marka, 1990 yılından bu yana Türkiye'de Eren Perakende tarafından temsil edilmektedir. Lacoste markasının temsilciliğini elinde bulunduran Eren Perakende, 45 mağaza ve online alışveriş siteleriyle faaliyet göstermektedir.
 

Daha fazla bilgi için: https://www.lacoste.com.tr/

SİZ DE HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ ?

Gelişmelerden ve hizmetlerimizden haberdar olmak için kayıt olun.

© Tüm Hakları Saklıdır.
Yaman Döviz A.Ş.