SEKTÖREL HABERLER

ÖNEMLİ GELİŞMELER

» Çin, çimento üretiminde 38 yıldır dünya birincisi » Stratejist Tuğba Özay: TL'ye ilgi arttı dövize ilgi azaldı » Türkiye ve Afrika iş dünyası stratejik ortaklıklar için İstanbul'da buluştu » SLCP, Türk tekstil sektöründeki paydaşlarla ikinci kez Ege Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği ev sahipliğinde bir araya geldi. » İspanya'da Yapılan Araştırmada Suzuki, En Sorunsuz İki Otomobil Markasından Biri Oldu » Balparmak Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak, Dünya Arı Günü'nde tarım ilaçlarının kontrollü kullanılması konusunda çağrı yaptı » Çin'de uçak ve tren yolcu sayısı hızla artıyor » Avrupa'nın güneş enerjisi alanında en önemli Ar-Ge girişimlerinden biri kabul edilen IBC4EU projesi kapsamında, Avrupa'nın enerji otoriteleri Kalyon PV'de buluştu » TÜRKONFED gençlere istihdamda ve eğitimde destek oluyor- Basın açıklaması » GenAI, perakende sektöründe çalışma şekillerini ve tüketici ilişkilerini yeniden şekillendiriyor » JAECOO, Çin'in Wuhu kentinde çok sayıda popüler araç modeliyle birçok ürünün yer aldığı bir test sürüşü etkinliği düzenledi » Yataş Bedding, ECHO Awards'ta "yatak" kategorisinde ilk sırada yer alarak "E-ticaretin En İyileri" ödülünün sahibi oldu » Logitech, Yeni ve Gelişmiş Web Kamerası MX Brio'yu duyurdu- Basın açıklaması » Türkiye ekonomi gündemi - 20 Mayıs » “Enerjinin Yıldızları”, 19 Mayıs’ı Atatürk’ün huzuruna çıkarak kutladı- Basın açıklaması » Sapro, ‘Newipe Yeni Nesil Viskon Kumaşı’nın kompostlanabilme özelliğini ‘TÜV OK Compost Home’ ve ‘TÜV OK Compost Industrial’ sertifikalarıyla tescil ettirdi- Basın açıklaması » Vosmer Otomotiv, Temiz Enerji Teknolojileri Fuarı’na katıldı- Basın açıklaması » Schneider Electric, alanında öncü iki yeni ürününü özel bir etkinlik serisiyle sektöre tanıtıyor- Basın açıklaması » Kaspersky, yeni Windows sıfırıncı gün açığından yararlanan QakBot saldırılarını keşfetti - Basın açıklaması » Western Digital, 2,5 inçlik taşınabilir HDD’lerde dünyanın en yüksek depolama kapasitesini kullanıcılara sunuyori - Basın açıklaması

Turna.com, Manivela Ventures’a hisse satışının ardından, değişimin ilk adımını attı- Basın açıklaması

Kuruluştan yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:

Yaz sezonu yaklaşırken birçok kişi, tatil planlarını netleştiriyor. Konuya dair yapılan araştırmalar, insanların 2024’teki seyahatlerinde geçtiğimiz yıla kıyasla daha fazla destinasyonu ziyaret etmeyi planladığına işaret ediyor. Pek çok kişi, tatillerini her açıdan kusursuz ve konforlu deneyimlere dönüştürmeyi arzuluyor. Kredi kartına puan aktarma, koşulsuz bilet iptali, akıllı uçuş gibi yenilikçi teknoloji ve hizmetleriyle seyahat ekosisteminde kullanıcıları önceliklendiren çözümler sunan Turna.com, Manivela Ventures’a hisse satışının ardından, değişimin ilk adımını attı. Kurumsal kimliğini yenileyerek büyük bir reklam kampanyasıyla yeni sezona giriş yapan on yıllık seyahat platformu, böylece daha akıllı, hızlı ve kişiselleştirilmiş en iyi seyahat deneyimini sunmayı hedefliyor.
“Bu vizyon, kullanıcı deneyimi odaklı yaklaşımımızı simgeliyor”
Yeni kurumsal kimliklerinin ve vizyonlarının, platformlarının dinamizmini, yenilikçiliğini ve kullanıcı deneyimi odaklı yaklaşımını simgelediğini belirten Turna.com Genel Müdürü Dr. Kadir Kırmızı, şu açıklamada bulundu: “Marka kimliğimizi ve vizyonumuzu yenileyerek sektördeki gücümüze güç katacak oldukça heyecanlı bir döneme başladık. Manivela Ventures'ın pazarlama gücüyle birlikte hedeflerimize en kısa sürede ulaşıp büyük başarılara imza atacağız. Önce Türkiye'de, sonra globalde en iyi seyahat deneyimini kullanıcılarla buluşturarak yenilikçi hizmetlerimiz ile sektöre yön veren bir marka haline geleceğiz.”
Manivela Ventures’dan güçlü İK ve pazarlama yatırımı
Manivela Ventures desteğiyle ekibini dört ay içinde %50 büyüten Turna.com'un Genel Müdürü Dr. Kadir Kırmızı, televizyonlarda ve dijital kanallarda düzenleyecekleri reklam kampanyalarıyla Türkiye’deki 70 milyonu aşkın internet kullanıcısının tamamına ulaşmayı hedeflediklerini aktararak, “Yeni döneme ‘Fırsatlara Seyahat' mottosuyla adım attık. Alanında deneyimli ve başarılı profesyonelleri bünyemize katarak büyümemizi sürdüreceğiz. Yıl sonuna kadar yapacağımız pazarlama ve müşteri deneyimi yatırımlarıyla kullanıcılarımıza çeşitli kampanya ve fırsatlar sunarak seyahat deneyimine en çok değer katan marka olmayı amaçlıyoruz. Bireysel taraftaki hizmetlerimizi kusursuz bir deneyimle tamamlamayı hedefliyoruz. Kurumsal tarafta ise şirketlerin seyahat alanındaki ihtiyaçlarını karşılamaya başlayacağız” diyerek sözlerine şöyle sonlandırdı:
“Teknoloji odaklı çözümlerimizle artık sadece bir seyahat platformu olarak değil, seyahat teknolojileri sağlayıcısı olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Büyüme hedefleri doğrultusunda inovasyon kapasitemizi ve operasyonel etkinliğimizi artırmayı planlıyoruz. Feribot ve tur ürünleriyle hizmet yelpazemizi zenginleştirirken, kısa süre içinde seyahat ekosisteminin tüm ihtiyaçlarını tek platformdan karşılayacağız. Büyüme hedeflerimiz doğrultusunda inovasyon kapasitemizi ve operasyonel etkinliğimizi de yoğunlaştıracağız.”


SİZ DE HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ ?

Gelişmelerden ve hizmetlerimizden haberdar olmak için kayıt olun.

© Tüm Hakları Saklıdır.
Yaman Döviz A.Ş.