SEKTÖREL HABERLER

ÖNEMLİ GELİŞMELER

» Zignaly, DWF Labs’ten aldıgˆı 100 milyon dolarlık ekosistem geliştirme fonunu duyurdu- Basın açıklaması » Hyundai Assan, Türkiye’deki elektrifikasyon atağına yepyeni bir fiyat politikasıyla devam ediyor- Basın açıklaması » Boehringer Ingelheim Türkiye En İyi İşverenler Listesinde Yer Aldı - Basın Açıklaması » Astor Enerji, topluma katkı sağlama misyonu doğrultusunda sosyal sorumluluk projelerini hayata geçirmeye devam ediyor- Basın açıklaması » Akra Hotels 3 yıl üst üste "Türkiye’nin En İyi İşvereni" unvanına layık görüldü - Basın açıklaması » İş Bankası, daha fazla gencin olimpiyatlarda ülkemizi temsil etmesine katkı sunmayı hedefliyor- Basın açıklaması » Expomed Eurasia, 25 Nisan’da İstanbul’da Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde kapılarını açtı - Basın Açıklaması » UEZ Sapanca 2024'ün "Global Ekonomi İçin Yeni Bir Gelecek Arayışı" başlıklı üçüncü panel HSBC sponsorluğunda gerçekleşti - Basın Açıklaması » DemirDöküm'ün Taahhütçü Yetkili Satıcı Buluşması İstanbul'da Gerçekleştirildi - Basın Açıklaması » TAV Havalimanları ve TAV Technologies, Great Place To Work Enstitüsü tarafından yapılan değerlendirme sonucunda Türkiye’nin en iyi işveren markaları arasında yer aldı- Basın açıklaması » Türk öğrenciler Huawei ICT Competition’a damga vurdu - Basın Açıklaması » İGE İhracatın Finansmanı Buluşmalarına İstanbul ile devam ediyor - Basın Açıklaması » Borusan Cat, Marble İzmir Uluslararası Doğal Taş ve Teknolojileri Fuarı’na katıldı- Basın açıklaması » Sistem Global:Yeşil dönüşüm gerçekleştirmek isteyen şirketlerin, devlet desteklerinden yararlanmasını sağlıyoruz - Basın Açıklaması » Novo Nordisk, Great Place to Work Enstitüsü tarafından Türkiye’de bir kez daha ‘’En İyi İşveren’’ seçilerek, genel sıralamada 4. sıraya yükseldi- Basın açıklaması » Schafer, Anneler Günü için birbirinden farklı hediye seçenekleri sunuyor - Basın açıklaması » Hayat Holding, İklim ve Sürdürülebilirlik Zirvesi’nde “Yılın KSS Projesi” kategorisinde ‘”Hayata İyi Bakarız Ekolojik Okuryazarlık” projesiyle altın ödüle layık görüldü- Basın açıklaması » QNB Finansbank, Bir Dilek Tut Derneği ile 23 Nisan'da çocukların dileklerini gerçekleştiriyor - Basın Açıklaması » Sofra/Compass Group Türkiye, “Yemek İsrafı” mücadelesine çağırıyor- Basın açıklaması » Yapay Zeka, Trafikteki Araçları Daha Verimli Hale Getiriyor - Basın Açıklaması

VDX.tv, Halkı COVID-19 Hakkında Bilgilendirmek için Global Dijital Video PSA Girişimini Başlattı

Kuruluştan konuya ilişkin yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:

 VDX.tv markaların ilgili kitlelerle bağlantı kurma biçimini değiştiren küresel bir reklam teknolojisi şirketi, bugün COVID-19 konusunda farkındalığı artırmak ve küresel toplulukların virüsün yayılmasıyla başa çıkmalarına yardımcı olmak için dijital bir video Kamu Hizmeti Duyurusu (PSA) girişimi başlattı. Kampanya, şirketlerin, markaların, yayıncıların, pazarlamacıların ve ünlülerin bu yayılımla mücadeleye yardımcı olmak için birlikte çalışmalarını sağlayacak.

Girişim, bu virüsün toplulukları küresel olarak etkilediğini ve etkilemeye devam ettiğini kabul ediyor. VDX.tv'nin video reklamları, tüm bölgelerdeki kullanıcılara ulaşmak için birkaç dile çevrilecek. Ayrıca, VDX.tv her şehirde mesajlaşmayı özelleştirmek ve en alakalı bilgileri sağlamak için platformunun tüm özelliklerini kullanacaktır.

VDX.tv CEO'su Dilip DaSilva, “Bu benzeri görülmemiş durum sırasında, en iyi yaptığımız işi yapmaya ve yardım etmeye kararlıyız: ilgi çekici görüntülü mesajlar ve biçimlerle izleyicilere bağlanmak” dedi ve ekledi: “Video, markaların ilgili tüketicilerle iletişim kurması için en iyi biçimdir ve dünyanın dört bir yanındaki insanları bu virüsün aileleri ve toplulukları üzerindeki etkileriyle nasıl mücadele edileceği ve bunlarla nasıl başa çıkılacağı konusunda bilgilendirmek için en etkin biçimdir.”

“Videoyla Çalışan Deneyim” anlamına gelen VDX.tv biçimi videoyla başlar ancak tüketicinin reklamla etkileşime girmesine ve ek bilgileri keşfetmesine olanak tanır. Bu konuma göre özelleştirilebilir. Örneğin, reklam en yakın triyaj veya test merkezlerini sağlayabilir. Ayrıca Dünya Sağlık Örgütü (WHO) ve Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezleri'nden (CDC) yerel kaynaklara bağlantılar sağlayabilir.

“Bize katılacak başka şirketler, markalar, ajanslar, yayıncılar ve sözcüler arıyoruz. Mesajı olabildiğince yaygınlaştırmak için, ücretli envanter satın almayı desteklemek için envanter veya fonların katkılarına ve mesajın dolaşımına yardımcı olacak videoları kaydetmek için her ülkeden sözcülere ihtiyacımız var” diyen DaSilva şöyle devam etti: “Ben şahsen bu kampanyayı başlatmak için 100 bin dolarlık bağış yapıyorum. Şirketimiz tüm kaynakları pro-bono esasına göre bağışlayacaktır. Yaklaşık 500 çalışanımız var ve çoğunluğu bu girişimde yardımcı olacak.”

SİZ DE HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ ?

Gelişmelerden ve hizmetlerimizden haberdar olmak için kayıt olun.

© Tüm Hakları Saklıdır.
Yaman Döviz A.Ş.