SEKTÖREL HABERLER

ÖNEMLİ GELİŞMELER

» Türkiye, İspanya'nın Barselona şehrinde düzenlenen Seafood'a 20 firma ile milli katılım gerçekleştirdi- » Ege Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği bu amaçla "Üçüncü Kuşak Tarım Girişimciliği" eğitim programını hayata geçirdi. » Çitlekçi, Konya'da iki şube birden açtı » BSH Ev Aletleri Yönetim Kurulu Başkanı Sığın: Uludağ Ekonomi Zirvesi'nde yaptığı konuşmada "Asıl hedefimiz insanların yaşam kalitesini artırmak » Bitexen CEO'su Alphan, blockchain teknolojisinin hızla geliştiğini ifade ederek, bunun kripto para birimlerinin de ötesine geçerek finansal sistemi tümden etkileyeceğini söyledi » Türkiye Girişimcilik Vakfı, mütevelli heyetine katılan yeni üyeleri açıkladı » Chery, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’na yenilikçi modellerini tanıttı » Türkiye Sigorta "Küçük Ressamlardan Büyük Eserler" resim yarışması sonuçlandı- Basın açıklaması » Gıda ihracatının lideri hububat bakliyat yağlı tohumlar sektörü ihracatın yıldızlarını ödüllendirildi » Rönesans Holding Yönetim Kurulu Başkanı İpek Ilıcak Kayaalp: "Önümüzdeki dönemde finans, sağlık ve eğitim sistemlerinin değişeceğini düşünüyorum » Türk ve Finlandiyalı şirketler Ankara'da bir araya geldi » Zignaly, DWF Labs’ten aldıgˆı 100 milyon dolarlık ekosistem geliştirme fonunu duyurdu- Basın açıklaması » Hyundai Assan, Türkiye’deki elektrifikasyon atağına yepyeni bir fiyat politikasıyla devam ediyor- Basın açıklaması » Boehringer Ingelheim Türkiye En İyi İşverenler Listesinde Yer Aldı - Basın Açıklaması » Astor Enerji, topluma katkı sağlama misyonu doğrultusunda sosyal sorumluluk projelerini hayata geçirmeye devam ediyor- Basın açıklaması » Akra Hotels 3 yıl üst üste "Türkiye’nin En İyi İşvereni" unvanına layık görüldü - Basın açıklaması » İş Bankası, daha fazla gencin olimpiyatlarda ülkemizi temsil etmesine katkı sunmayı hedefliyor- Basın açıklaması » Expomed Eurasia, 25 Nisan’da İstanbul’da Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde kapılarını açtı - Basın Açıklaması » UEZ Sapanca 2024'ün "Global Ekonomi İçin Yeni Bir Gelecek Arayışı" başlıklı üçüncü panel HSBC sponsorluğunda gerçekleşti - Basın Açıklaması » DemirDöküm'ün Taahhütçü Yetkili Satıcı Buluşması İstanbul'da Gerçekleştirildi - Basın Açıklaması

Multinet Up, chatbot teknolojilerinde önemli bir dönüşüm gerçekleştirdi- Basın açıklaması

Kuruluştan yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:

emek kartı, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı, akaryakıt, konaklama, toplu satın alma ve filo çözümleriyle şirketlere gider yönetimi hizmeti sunan Multinet Up, operasyonel verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla, şirketin chatbot teknolojilerinde önemli bir dönüşüm gerçekleştirdi.
 
Yemek kartı, kurumsal hediye kartı, akaryakıt ve konaklama gibi çeşitli çözümlerle şirketlere kapsamlı gider yönetimi hizmetleri sunan Multinet Up, yapay zekâ destekli chatbot teknolojisindeki yenilikçi dönüşümü ile operasyonel verimliliğini ve müşteri memnuniyetini yeni bir boyuta taşıdığını açıkladı. Bu stratejik gelişme ile Türkiye’nin dijital müşteri deneyimi alanındaki inovasyonuna öncülük eden Multinet Up, chatbot teknolojisindeki ileriye dönük çalışmalarıyla sektördeki liderliğini pekiştirmeyi hedefliyor.
 
Konuyla ilgili açıklamada bulunan Multinet Up Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Gül Bilgin Mokan, “Multinet Up olarak, müşteri memnuniyeti ve operasyonel verimlilikte sürekli iyileşme arayışındayız. Yapay zekâ tabanlı chatbot teknolojimizi geliştirerek, müşterilerimizin ihtiyaçlarına daha hızlı ve etkin bir şekilde yanıt veriyoruz. NLP (Doğal Dil İşleme) tabanlı sistemden, çok daha gelişmiş olan üretken yapay zekâ LLM (Büyük Dil Modelleri) Open AI Chat GPT teknolojisine geçtik. İlk ayın sonunda çözümleme oranımızın %80’e, ortalama anket puanımızın ise 3.01’e yükselmesi, müşteri deneyiminde önemli bir gelişme sağladığımızı ortaya koydu. Bu başarı, sektördeki deneyim konusundaki lider konumumuzu daha da güçlendirirken, chatbot teknolojisinde gerçekleştirdiğimiz bu dönüşüm, aynı zamanda ekibimizin üzerindeki iş yükünü hafifletti ve müşteri hizmetleri süreçlerimizi daha verimli hale getirdi. 2024’ün ilk yarısı için hedeflerimiz arasında, chatbot teknolojisi ile çözümleme oranımızı %85 seviyelerine çıkarmak bulunuyor” dedi.
 
Mokan, “Multinet Up olarak söz konusu dönüşümü sektörde yapan ilk firma olmamızı, şirketimizin dijital entegrasyon yolculuğuna dair farkındalığı artırması bakımından çok anlamlı buluyoruz. Ayrıca benzer çözümler arayan diğer kuruluşlara da ilham kaynağı olduğumuz için mutluyuz. Sektör profesyonelleri tarafından takdirle karşılanmak, müşteri deneyimi ekibimizin motivasyonunu da artırıyor. Geçtiğimiz C.X Awards’ta En İyi Dijital Deneyim kategorisinde Üretken Proje Ödülü’ne layık görülmek de doğru yolda olduğumuzu gösterdi. Müşteri Deneyimi takımı içinde üretken yapay zekâ çalışma grubu oluşturduk. Özellikle üretken yapay zekanın iş süreçlerinde etkin olarak kullanılmaya başlanmasının önemli bir kültürel değişim yarattığına inanıyoruz. Chat kanalı, bu teknolojinin ilk kullanıldığı alan oldu ve sonuçlarındaki başarı, bu tarz yenilikçi teknolojileri sözlü iletişim gibi diğer iş süreçlerinde de kullanmak için heyecan duyuyoruz. Bunun için alanımızdaki yeni uygulamaları inceleyerek know how’ımızı geliştiriyoruz. Önümüzdeki dönemde de müşteri deneyimini odağımızda tutarak teknolojinin sınırsız imkanlarını, Multinet Up’ın inovatif kültürünü zenginleştirmek için kullanmaya devam edeceğiz” dedi.
 
Multinet Up hakkında
Multinet Up, geliştirdiği yenilikçi finansal teknoloji ve hizmetler ile kurum ve kuruluşlara, üye iş yerlerine, tedarikçilerine ve tüketicilere "değer katan" çözümler sunan bir ekosistem olarak hizmet veriyor. 2010 yılından itibaren Fransız Up grup bünyesinde bir Fransız-Türk ortaklığı olarak faaliyet göstermektedir.

SİZ DE HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ ?

Gelişmelerden ve hizmetlerimizden haberdar olmak için kayıt olun.

© Tüm Hakları Saklıdır.
Yaman Döviz A.Ş.