SEKTÖREL HABERLER

ÖNEMLİ GELİŞMELER

» Bien Coverings Fuarı’na katıldı- Basın açıklaması » Huawei Enterprise Roadshow 2024 başlıyor - Basın Açıklaması » Epson, A4 baskı pazarı için iki yeni ürün serisini tanıttı- Basın açıklaması » Samsung ve UNDP iş birliği olan ACT28 İklim için Yapay Zeka Hackathonu'na başvurular başladı - Basın Açıklaması » Bitexen CEO'su Göğüş: Finans dünyası değişiyor, Türkiye avantajlı konuma geçiyor - Basın Açıklaması » GYİAD Sürdürülebilirlik Zirvesi’ne geri sayım başladı - Basın Açıklaması » Lacoste bu yıl, büyük marka kampanyası "Play Big" ile yeni zirvelere ulaşıyor- Basın açıklaması » ADATA Technology, 23. yıl dönümünü kutluyor- Basın açıklaması » Kaspersky, İstanbul Şeffaflık Merkezi'ni Açtı ve Boğaziçi Üniversitesi ile Mutabakat Anlaşması İmzaladı - Basın Açıklaması » HT Solar, ‘2 GW’dan Fazlası’ Sloganıyla Türkiye’yi Güneş Enerjisi ile Buluşturuyor - Basın Açıklaması » Cadence ve Dassault Systèmes'in iş birliğine dayalı ve elektromekanik sistemlerin geliştirilmesinde dönüşüm yaratacak ilk bulut destekli deneyim tanıtıldı - Basın Açıklaması » AbbVie, “Türkiye’nin En İyi İşvereni” seçildi - Basın Açıklaması » Karavan ve Tiny House talebi fuarı doldurdu - Basın Açıklaması » Trendyolmilla, 2024 İlkbahar/Yaz sezonu için insan-teknoloji iş birliğiyle tasarlanan yeni Trendyolmilla x Yapay Zekâ kadın giyim koleksiyonunu satışa sundu - Basın Açıklaması » Mıchelın'in yenilikçi pılot lastiği, Avrupa Havacılık Emniyeti Ajansı tarafından onaylandı - Basın Açıklaması » Schneider Electric, Global Alliance Partner Program Ödülleri’nde 2023 yılının finalistlerini açıkladı- Basın açıklaması » Yorglass, Türkiye’nin en iyi işverenlerinden biri oldu - Basın açıklaması » Mövenpick Living Istanbul Saklıvadi, kapılarını açtı- Basın açıklaması » KolayBi’ hizmet verdiği 100 bin KOBİ müşterisinin finansal süreçlerini kolaylaştırmak için Apilion’un fatura ödeme API'lerini kullanacak- Basın açıklaması » Alman devi Geske, Türkiye pazarına giriş yaptı - Basın Açıklaması

Samsung Electronics 'Digital Signage' pazarında kesintisiz 15 yıldır dünya lideri - Basın Açıklaması

Kuruluştan yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:
 
 
 Samsung Electronics, pazar araştırma şirketi Omdia tarafından üst üste on beşinci kez dünyanın bir numaralı digital signage üreticisi seçildiğini duyurdu ve digital signage pazarındaki dünya liderliğini bir kez daha kanıtladı[2]. Omdia raporuna göre, Samsung, 2023 yılında yakaladığı %33 pazar payıyla küresel pazarın lideri olmakla kalmadı, aynı zamanda şirket için rekor niteliğinde bir başarı olarak 2 milyon birimin üzerinde satış gerçekleştirdi[3].
 
Samsung Electronics Görsel Ekran İş Biriminden Sorumlu Başkan Yardımcısı Hoon Chung, şunları belirtti: "Küresel digital signage pazarında 15 yıl üst üste birinci olmak, inovasyon konusundaki kararlılığımızın yanı sıra değişen pazar koşullarına ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına uyum sağlama konusundaki kabiliyetimizi ortaya koyuyor. Müşterilerimizin farklı ihtiyaçlarına yanıt veren özel ürünler, çözümler ve hizmetlerle en yüksek değeri sunmaya devam edeceğiz."
 
Farklı ihtiyaçlara göre çeşitlendirilen digital signage ürünleri
 
Samsung Electronics, düzenli olarak, iş ortamlarındaki farklı ihtiyaçları karşılayan çeşitli digital signage ürünleri tanıtıyor.
 
" Mikro LED teknolojisiyle üretilen, dünyanın ilk modüler ekranı The Wall, modüler yapısı sayesinde müşterilerin tercihine ve kullanım durumuna göre boyutunun, oranının ve şeklinin ayarlamasına olanak tanıyor.
" Smart Signage, ultra ince profili ve tek tip çerçeve tasarımıyla etkileyici ve sürükleyici bir ekran deneyimi sunuyor.
" Spor etkinlikleri, dev reklam panoları ve elektrikli araç şarj istasyonları için özel olarak geliştirilen Full Outdoor Signage portföyünde sunulan ekranlar, her türlü hava koşulunda net görüntü sağlıyor.
" Samsung Interactive Display ise eğitim araçlarını eğitimcilerin ve öğrencilerin parmaklarının ucuna getirerek eğitim sektörüne göre optimize edilmiş bir elektronik pano olma özelliği taşıyor.
Genişleyen The Wall serisi, Samsung'un inovasyonlarının ve lider teknolojilerinin açık bir göstergesi niteliğinde. The Wall All-in-One ve The Wall for Virtual Production gibi ürünler, sundukları olağanüstü rahatlık ve benzersiz kullanım senaryoları sayesinde müşteriler arasında büyük ilgi görüyor. The Wall, Dubai'deki Atlantis The Royal ve Hawaii'deki Hilton Waikiki Beach gibi lüks oteller tarafından tercih ediliyor.
 
Samsung'un digital signage sektöründeki liderliği[4], şirketin ürün ve hizmet inovasyonuna olan bağlılığını gösteriyor. Örneğin, bu yılın ocak ayında tanıtılan dünyanın ilk şeffaf Mikro LED ekranı, sektör uzmanları tarafından yeni nesil ticari ekran olarak yorumlandı. Kuzey Amerika AV haber kaynağı rAVe, bu ekranlardan "En Çarpıcı LED Ekran" ve "En İyi Şeffaf Ekran" gibi ödüllere layık bulundu.
 
Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) platformu ile içeriklere uzaktan güvenli erişim
 
Yakın zaman önce tanıtılan Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) platformu ise Samsung'un ekran inovasyonları konusunda attığı adımları daha da ileri taşıdı. Bulut tabanlı platform, içerikleri ve uzaktan tabela işlemlerini tek ve güvenli bir platformda birleştiriyor. Aynı zamanda kullanıcılara sorunsuz bir işletim ve içerik yönetimi sağlarken donanım özelliklerinin ötesine geçen hizmetler ve çözümler sunuyor.
 
Global digital signage pazarının yakın gelecekte hızlı bir büyümeye sahne olacağı öngörülüyor. Yıllık bazda %8'lik artışla 2020'de 14 milyar dolara ulaşan pazarın büyüklüğünün 2027'de 24,6 milyar dolara ulaşması bekleniyor[5].

SİZ DE HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ ?

Gelişmelerden ve hizmetlerimizden haberdar olmak için kayıt olun.

© Tüm Hakları Saklıdır.
Yaman Döviz A.Ş.